tag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post7484982016972454581..comments2024-02-25T09:53:12.292+01:00Comments on Sørensen Exploitation Cinema: Top 10: Bedste horror-film i 2013.Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presentshttp://www.blogger.com/profile/07292954012776928873noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post-31572462738293729602014-03-04T09:05:14.691+01:002014-03-04T09:05:14.691+01:00Tak, tak. Ja jeg har prøvet at ryste posen lidt, s...Tak, tak. Ja jeg har prøvet at ryste posen lidt, så der blev plads til de store produktioner og de lidt mindre og måske mere originale værker.Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presentshttps://www.blogger.com/profile/07292954012776928873noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post-80805309162160108172014-03-03T19:56:04.236+01:002014-03-03T19:56:04.236+01:00Fed top 10 fra dig, Allan... som altid en god blan...Fed top 10 fra dig, Allan... som altid en god blanding af store og små film. Selv har jeg faktisk set top 3 med store fornøjelse - 'Lords of Salem' synes jeg, må jeg indrømme, blev lidt laaaaaaang, men jeg var vist også meget træt. Jeg har lovet mig selv at se den igen, for jeg nægter at tro på mig selv, når jeg siger, den var kedelig :)<br /><br />'Sinister' har jeg set et par gange... jeg er enig med dig omkring slutningen, men den voksede på mig anden gang, jeg så den. Den er en af de film, jeg mener lykkes i forsøget med at skabe en myte, som skal forestille at være meget gammel.<br /><br />Wirkolas 'Hansel og Gretel' har jeg også set, og den var jeg sgu vild med! Så er det sagt :)Jesper Pedersenhttps://www.blogger.com/profile/07205571429740539690noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post-55577035251120119792014-03-03T16:20:58.072+01:002014-03-03T16:20:58.072+01:00Tak Michel og tak for din netflix-service!Tak Michel og tak for din netflix-service!Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presentshttps://www.blogger.com/profile/07292954012776928873noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post-52549598905254661622014-03-03T16:17:26.659+01:002014-03-03T16:17:26.659+01:00Fed liste Allan. Jeg mangler, heldigvis, en del af...Fed liste Allan. Jeg mangler, heldigvis, en del af dem.<br /><br />Til interesserede findes en del af dem på diverse netflix:<br />You're Next - BR og MX<br />American Mary - US<br />Maniac - US, CA, UK, IE<br />The Lords of Salem - UK, IE<br /><br />Would You Rather - DK, SE, NO, FI, UK, IE, BR, MX, CA<br />Byzantium - CA<br />Sinister - UK, IE<br />Michel Wigant-Bjerrehttps://www.blogger.com/profile/14633579320059338820noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post-11670493793764254402014-03-03T13:43:20.040+01:002014-03-03T13:43:20.040+01:00'World War Z' var faktisk også helt ok, me...'World War Z' var faktisk også helt ok, men jeg syntes at den virkede ufærdig. Slutningen var ligesom klisteret på, måske fordi de ikke havde flere penge? <br />I 'Curse of Chucky' syntes jeg at Chucky var blevet alt, alt for animeret - han lignede ikke en dukke mere. Han lignede mere noget fra DreamWorks Animation, og det ødelagde desværre filmen for mig.<br /><br />Texas Chainsaw 3D var desværre helt forfærdelig frygtelig og mon ikke snart saven bliver lagt i graven for good? Det er en synd og skam, for jeg er altså glad for Leatherface og de her redneck-slasher film.<br /><br />Jeg blev faktisk positivt overrasket over Hansel & Gretel: Witch Hunters. Det er tydeligt at se at det er manden bag 'Død Sne' der har lavet den da filmen byder den på en masse uforpligtende splatter-action og humør. Det smager altså lidt af Sam Raimi's Evil Dead trilogi. Filmen ved at den er "dum" og tager aldrig sig selv seriøst og jeg syntes helt klart at der var en masse sjov og hæsblæsende underholdning at finde. Filmen har heldigvis også været et temmelig stort hit hos Box office - så der kommer nok en toer. Men det er jo så bare min mening. Hvorfor den ikke er på denne liste er fordi at jeg vurdere den til at være mere komedie end horror - også er den måske heller ikke helt skarp nok. Men en guilty pleasure for sure :)Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presentshttps://www.blogger.com/profile/07292954012776928873noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post-33662252765197056492014-03-03T13:32:53.699+01:002014-03-03T13:32:53.699+01:00Interessant liste.
Jeg er lidt bagud på 2013-horro...Interessant liste.<br />Jeg er lidt bagud på 2013-horror.<br />Men hvis jeg skal rangere dem jeg har set, så vil listen se således ud:<br /><br />1. World War Z<br />2. V/H/S/2<br />3. Evil Dead<br />4. Curse of Chucky<br />5. The Purge<br /><br />Jeg ser frem til at få set You're Next, The Conjuring, Insidious 2, American Mary, Sinister, Lords of Salem og Maniac.<br /><br />Jeg har også set disse, som ikke fortjener at være på en liste:<br />Texas Chainsaw 3D<br />Hansel & Gretel: Witch Hunters<br />The WickedTroelsnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post-11965368925088612742014-03-03T12:16:06.486+01:002014-03-03T12:16:06.486+01:00Så er det bare i gang med at se nogle film :) The ...Så er det bare i gang med at se nogle film :) The Purge minder en del om You're Next og der syntes jeg personligt at You're Next er en meget bedre film.Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presentshttps://www.blogger.com/profile/07292954012776928873noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post-38471834360760971172014-03-03T12:14:58.716+01:002014-03-03T12:14:58.716+01:00Sinister syntes jeg helt tabte pusten da vi fik sa...Sinister syntes jeg helt tabte pusten da vi fik sat ansigt på uhyret, desværre, for indtal da havde det været en fin og stemningsguld gyser. Den sidste halvdel blev nærmest grinagtig for mig.<br /><br />V/H/S 2 var faktisk også på listen til at starte med, men den kunne af en eller anden årsag ikke holde sig fast. Jeg glemte den simpelthen for hurtigt. Filmen var da meget sjov, men det var lidt tomme kulhydrater og når alt kommer til alt - så tror jeg faktisk kun at det var Safe Haven segmentet jeg syntes at der var rigtig godt.Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presentshttps://www.blogger.com/profile/07292954012776928873noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post-87847367886119847172014-03-03T00:02:14.809+01:002014-03-03T00:02:14.809+01:00Spændende læsning. Nu er det altid sådan med disse...Spændende læsning. Nu er det altid sådan med disse lister, at man jo ikke kan forholde sig til de film, man ikke har set, og derfor lynhurtigt er parat til erstatte de valgte titler med nogle af dem, man rent faktisk har set. Men altid fint med inspiration til at få samlet nogle flere film op.<br /><br />Var selv ret kold overfor INSIDIOUS CHAPTER 2 og THE LORDS OF SALEM. Var til gengæld rigtig glad for to af dine boblere, nemlig SINISTER og THE BATTERY. Kunne også finde på at nævne V/H/S 2. Men ellers har jeg nogle huller i min 2013-kigning, så jeg føler mig ikke klædt på til selv at lave en 2013 Top 10.Sørenhttps://www.blogger.com/profile/08968093959080844572noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4790261573309945709.post-8942990118018707962014-03-02T23:46:30.619+01:002014-03-02T23:46:30.619+01:00Jeg har kun set Evil Dead af dem på listen, så har...Jeg har kun set Evil Dead af dem på listen, så har en masse gode film tilgode kan jeg regne ud,<br /><br />Jeg har ikke været så aktiv på horror-fronten i 2013, så har ikke så mange indvendinger eller tilføjelser.. Måske The Purge, som den eneste.<br />Maltemaniahttps://www.blogger.com/profile/16646492802255617585noreply@blogger.com