14. jul. 2012

Film-samlingen: DVD'er fra FONA's tilbudskurv.

Da jeg fik et tip om 'Friday the 13th part 3' på blu-ray til kun 25 kroner (dette tilbud er desværre udløbet) inde på fona.dk, var der en god undskyldning for at få på rov i resten af deres horror-sortiment. Det kastede en håndfuld film af sig til ren foræringspris! Det blev til nummer 5 og 6 i Hellraiser franchisen; 'Hellraiser: Inferno' og 'Hellseeker'. Det blev også til monstertruck-slasheren(?!) 'Monster Man', den svenske vampyr-film 'Frostbite' og 'Pet Sematary' og 'Pet Sematary II'. De fleste af filmene er måske ikke ligefrem mesterværker, men til en samlet pris på kun 90 kroner (og det er inklusiv 'Friday the 13th part 3') kan det næsten ikke gå galt. Den helt fantastisk blu-ray udgivelse fra Optimum Home Entertainment af Hammer's 'Quatermass and the Pit' er også kommet hjem (fra play.com). Den er virkelig smukt restaureret og er en sand fryd at overvære.

7 kommentarer:

  1. Den amerikanske Blu-ray af Friday 3 har også en 3D version (med rød/blå briller - men det fungerer faktisk nogenlunde). Er 3D versionen også på den europæiske Blu-ray?

    SvarSlet
  2. Har du fået set Monster Man endnu?

    SvarSlet
  3. Hej Tim. Nej, ikke endnu. Men altså, den koster kun 5 kroner på FONA.dk - så du kan jo tage chancen hvis du vil se den :)

    http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=5706102360275&sa=3&frompage=f

    SvarSlet
  4. Jeg så den forleden, men er lidt i tvivl om, hvad jeg synes om den, så det kunne være spændende at høre en andens mening.

    SvarSlet
  5. Ah, fair nok. Jeg skal give lyd når jeg får set den :)

    SvarSlet
  6. Jeg har den også liggende fra et besøg i Blockbusters Byttebørs, men indtil nu er jeg gået udenom den. Måske den skulle ryge på i aften.

    SvarSlet